Foredrag om smerter & klatring
Tilmeldingsfrist er overskredet

Foredraget er for dig der er nysgerrig på kroppen og smerter, dig der har fået nyligt opståede smerter og er i tvivl, om du må klatre, og dig der har tilbagevendende smerter der nærmest ”lever sit eget liv”.

Jeg kommer ind på, hvordan vores nervesystem fungerer i henhold til nyeste viden på området, hvad smerte egentlig er (ved du fx, at smerte ikke altid er lige med en skade?), og hvordan du som klatrer tager stilling til nyligt opståede smerter og de mere genstridige langvarige smerter.

Foredraget varer ca. 1,5 time i alt, og er inkl. en lille pause. Der vil være mulighed for spørgsmål efterfølgende.

Foredraget afholdes af Smertebehandler og Fysioterapeut Sara Dinesen Ellyatt

13.04.2023
13.04.2023 kl. 19.00 - 13.04.2023 kl. 20.30
Kolding Klatreklub