Klubmodul henter siden
Julefrokost 2018 (Fejloprettet - tæller stadig)
Tilmeldingsfrist er overskredet

Kolding Klatreklubs julefrokost 2018 - 4. januar 2019 (start i Kolding Klatreklub)

Det sker sgu igen i år, der skal holdes julefrokost efter et herligt år i klatreklubben!
Julefrokosten bliver i år holdt i Volkerts Fylke (lige ved siden af klubben)

Festen startes med velkomstdrink i klubben, efter spisning i Volkerts Fylke rykker festen til klubben.

Vigtigt: Det er 18+ fest.
Der vil være Klatreaktiviteter, Formandens Quiz, udnævnelse af  årets sheriff mm.... Glæd jer

Se Facebook Begivenheden for mere

Man må gerne tilmelde andre end klubmedlemmer, så længe de har en eller anden relation til klubben (evt. fra anden klatreklub, vedhæng eller hanganrounds).

Family style dinner hvor det hele kommer på bordene i små skåle og fade. Der er noget for en hver smag, religion og diæt.

Sennepsmarineret kalkun overlår
Braiserede svinekæber
Bagt og marineret hokaido græskar
Spidskåls salat
Rosmarin kartofler
Nuddel fritata
Drikkevare købes på stedet i løbet af aftenen. Efter spisning rykker festen til Klatreklubben.

Tilmeldte
10 /200
Tilmeldingsfrist
28.01.2018